25 sierpnia 2012

Watermelon drink


Tak, jest banalny i prosty, ale jestem nim tak zachwycona, że musiałam go tutaj wrzucić. Idealny na wakacje, letnie garden party, leniwe popołudnie, na wszystkie okazje i bez okazji. Spróbujcie!


Składniki:
·         Pół arbuza – mój miał ok 2,5 kg
·         3 – 4 kieliszki białego rumu lub wódki
·         Opcjonalnie kilka listków świeżej mięty

Arbuza wydrążyć, oddzielić pestki od miąższu. Zmiksować miąższ (z miętą, jeśli używamy) blenderem, wymieszać z alkoholem. Napełnić wydrążoną łupinę arbuza. 

Do tego słomki, kilka listków mięty do dekoracji i gotowe!

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam okazję próbować, pycha! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dawno temu zmierzyłam się z arbuzem w tej wersji, ale szampański nastrój zachwiał zdrowe proporcje i trzeba było dodawać do niego mnóstwo cukru i rozcieńczać sokiem z pomarańczy, Twoje proporcje są idealne :)

    OdpowiedzUsuń