20 marca 2012

Jagodowe pancakes

Nareszcie mi się udały. Puszyste, grube i miękkie placki. Pojemniczek zamrożonych jagód wreszcie doczekał się towarzystwa amerykańskich pancakes. Kefir stanie się chyba stałą pozycją na mojej liście zakupów, bo na pewno do nich wrócę.


Składniki:
·         Duże opakowanie kefiru
·         2 szklanki mąki
·         Łyżeczka proszku do pieczenia
·         2 jajka
·         Łyżka cukru pudru
·         20 g masła
·         Jagody lub inne owoce

Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i cukrem. W drugim naczyniu roztrzepać jajka, wymieszać z kefirem i roztopionym masłem. Wymieszać zawartość obu naczyń. Ciasto będzie dosyć gęste. Smażyć bez tłuszczu na nieprzywierającej patelni, aż będą lekko brązowe. Podałam z cukrem pudrem miodem, masłem lub syropem klonowym.

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Wyglądają świetnie, bardzo puszyste:) Tego typu placki to moje ulubione śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowe, pożywne i smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszyste, pożywne, smakują wyśmienicie, spróbujcie.

    OdpowiedzUsuń