1 grudnia 2011

Świąteczne inspiracje według ‘fritti e forno’

Rozpoczął się adwent – czas oczekiwania na najprzyjemniejsze, według mnie, święta. Może to trochę za wcześnie na świąteczne przystrajanie domu, ale Boże Narodzenie jest tylko raz w roku i uwielbiam tworzyć w domu świąteczną atmosferę. Utrzymałam tonację bieli i srebra, jedynie mój kalendarz adwentowy jest w innym kolorze, ale mam go od dzieciństwa i chciałam wykorzystać go również w tym roku.

Adwent to czas oczekiwania i przygotowania się do świąt. Dlatego w tym wpisie chciałabym pokazać dekoracje związane z odliczaniem tygodni i dni do świąt. Czyli kalendarz adwentowy i świeczniki adwentowe.

Nie kupiłam w tym roku nic gotowego, dekoracje wykonałam z ‘półproduktów’ dostępnych w sklepach. Ozdoby w sklepach nie urzekły mnie na tyle, żeby je kupić, a własnoręcznie wykonane są o wiele lepsze. Przede wszystkim dlatego, że wyglądają dokładnie tak jak sobie to wymyśliłam, a po drugie takie dekoracje i ich wykonanie, sprawiają wiele więcej radości.

Oto co przygotowałam:

Świecznik adwentowy. Na białej podstawce ustawiłam świece, przyozdobiłam małymi bombkami, kawałkiem łańcucha choinkowego i kokardkami.

 Świecznik adwentowy po raz drugi. Małe szklanki ozdobiłam wstążką.

Kalendarz adwentowy. Dostałam go w prezencie, każdy Mikołaj i serduszko kryje w sobie słodycze na każdy dzień adwentu.

W następnych wpisach jeszcze więcej świątecznych pomysłów i inspiracji.

Zapraszam!

3 komentarze:

  1. robią wrażenie i wprowadzają w cudowny, adwentowy nastrój oczekiwania na święta Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń